_

Τυροκομικά Προϊόντα «ΚΟΡΥΦΗ»

Η δραστηριότητα του τυροκομείου «ΚΟΡΥΦΗ» ξεκινάει το 1974 στο χωριό Γαλιά, 2χλμ. έξω από τις Μοίρες του νομού Ηρακλείου, με τη μορφή μιας μικρής ατομικής επιχείρησης. Εκεί η παραγωγή των τυροκομικών προϊόντων γινόταν με άκρως παραδοσιακό τρόπο. Με την πάροδο των χρόνων έχοντας γνώση παραγωγής και εμπορίας των τυροκομικών προϊόντων  και με σεβασμό στον καταναλωτή για καλύτερη ποιότητα, το 2006 δημιουργούμε μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και τυποποίησης τυροκομικών προϊόντων που κρατάει πάντα σταθερή την ποιότητα που εγγυάται το όνομα Φραγκιαδάκης.

Η Επιχείρηση μας βασίζεται στην βιωσιμότητα στην οποία μετέχουν οι παραγωγοί και συνεργάτες μας. Με την ομαδική συνεργασία καταφέρνουμε να παρέχουμε άριστης ποιότητας τυροκομικά προϊόντα και να καλύπτουμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών μας.

Στα τυροκομικά προϊόντα «ΚΟΡΥΦΗ» η στρατηγική διαφοροποίησης των προϊόντων αποτελεί ουσιαστική μεταβλητή της στρατηγικής του ανταγωνισμού της επιχείρησης μας. Η διαφοροποίηση των προϊόντων αποσκοπεί στην αλλαγή των χαρακτηριστικών των ήδη προσφερόμενων προϊόντων προκειμένου να γίνουν ελκυστικότερα, τα βασικά όμως χαρακτηριστικά παραμένουν αμετάβλητα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τους παρακάτω τρόπους:

63befd4442b99
63bef7b180248
_

Καινοτομία στην ποιότητα.

Τα τυροκομικά προϊόντα «ΚΟΡΥΦΗ» είναι άριστης ποιότητας και παράγονται από παστεριωμένο 100% πρόβειο Ελληνικό γάλα. Τα ελληνικά Standards αποτελούν το ποιοτικό συγκριτικό μέγεθος για τα ομοειδή προϊόντα. Η στρατηγική μας για την καινοτομία της ποιότητας της α’ ύλης αποσκοπεί στην βελτίωση της αξιοπιστίας των προϊόντων μας μέσω πιστοποιήσεων, την διαφοροποίηση γεύσεων , τις διάφορες εκδοχές στο περιεχόμενο ( τέταρτα, φέτες, μισά).

_

Καινοτομία στον εξοπλισμό.

Με την ενσωμάτωση βελτιωμένων τεχνολογικά και πιστοποιημένων εξοπλισμών, καταφέραμε να συνδέσουμε τον παραδοσιακό τρόπο αρμέγματος με τις ανάγκες που επιτάσσει η εποχή μας. Στοχεύουμε πάντα στην βελτίωση της ασφάλειας των προϊόντων μας ακόμα και μέσω της συσκευασίας (ανθεκτικότερες συσκευασίες, νέα τεχνική ανοίγματος) αλλά και στην βιωσιμότητά τους πάντα με σεβασμό  προς το περιβάλλον.

_

Εξωτερική αισθητική.

Μέλημά μας εκτός από την ποιότητα, η οποία αποτελεί εφαλτήριο για τα επιτυχημένα προϊόντα μας, είναι και η βελτίωση της αισθητικής των προϊόντων μας. Με την διαφοροποίηση του styling της συσκευασίας αυτομάτως τα προϊόντα μας γίνονται ελκυστικότερα και παρουσιάζουν εξέλιξη.

_

Σχέση Εμπιστοσύνης.

Χτίζουμε καθημερινά σχέσεις, που αντέχουν στο χρόνο και βασίζονται στην εμπιστοσύνη και στη δυναμική ενός κοινού μέλλοντος. Αντιλαμβανόμαστε τη δύναμη της επικοινωνίας, της ανταλλαγής της τεχνογνωσίας και της ανατροφοδότησης ιδεών και γνώσης κι έχοντας πάντα αυτό ως γνώμονα προσφέρουμε τα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας στους πελάτες μας. Η νοοτροπία της συνεχούς ενημέρωσης και βελτίωσης σε όλα τα επίπεδα, μας οδηγεί σε συνεχείς νέες επενδύσεις, στη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού και των συνεργατών μας.

Μια επιχείρηση πραγματικά επιτυχημένη, προϋποθέτει την άριστη ποιότητα στα προϊόντα της και προτεραιότητα στις ανθρώπινες σχέσεις.   Έχοντας πάντα ως γνώμονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών αλλά ταυτόχρονα γνωρίζοντας τις δυσκολίες και την ακρίβεια της εποχής, μέλημά μας είναι ο σεβασμός στην απαίτηση των καταναλωτών για προϊόντα υψηλού επιπέδου με υψηλές διατροφικές αξίες για όλη την οικογένεια, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους με τον πιο αγνό τρόπο, και προσφέρονται σε άριστη σχέση ποιότητας και τιμής.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΑΣ…